Blogger Backgrounds
Daisypath Anniversary tickers

Friday 23 September 2011

HAPPY?? My Style...^_^

haaa.....arini ak sgt happy sbb aku dpt mluangkan mse yg agk pnjang dgn my dearest girl....sbb ape? sbb kmi dpt skype,seeing each other eventhough kmi jaoh tp skyping dpt mlepaskan rindu...hahahaha....basicly a couple only talking about their relationship,but we are different....ntah ape yg kmi bualkn aku sndri x phm....mcm2 kteowg mepek....drpd putus tunang,bli kete,mngandung nk bersalin,buat2 bru nk knal,msalah anak wat hal kt skola,sume ade,,,,smpai rkan2 ak ckp kteowg nih de msalah mental.....tp,bg aku itu lah cre yg besh....xkan asek2 nk bbual romantik jek kott....hahahahaha.....ikhlas dr hati aku, semakin hari,ak smakin sygg kt dye.....da lme aku x rse mnde nih.....she's the only girl can understand what i want,what i like to do.....walaupon pd awlnye de ketegangan yg x dpt dielakkan,but were in love!!!cyesly....she make my heartbeat pumping as strong as the thunder,growing by day to day.....honestly girl,i luv u....(gile tol romantik pagi2 nih....)


today she went to her college to collect her exam results...and what make me so happy,she's passed in flying colours.....congrats to you dear.....i know u can do it....although im afraid to losing u if your results is bad....heee....arwah ayah prnah ckp...klau nk wat mnde jgn trlalu yakin takut akhirnye sndri mnyesal....but dad,this time i wont regret......it feels like she's the one deserve to receive my love note.....hahahaha...


To nurazreena suhada bt mohd rohani,congrats to you yeah...dun wrry,i've got present for ur excellent result....like always,next update will be updated within 24 hours.....<3 <3

4 comments:

azreen suhada said...

If you live to be a hundred, I want to live to be a hundred minus one day, so I never have to live a day without you. i do love u so much..

Putera Rom Al-KUPiT said...

thnx dear....heee

azreen suhada said...

no thanx for me.. thanx for de God coz Dia yg pertemukan kita..

Putera Rom Al-KUPiT said...

orait.....thnx to you coz wnt to be my soulmate,and thnx to GOd coz find me a person tht can give me her luv...heee